وزیر ارتباطات:
مسیر رسمی دریافت مشکلات خدمات وزارت ارتباطات سامانه 195 است
نهایت علم: بگفته وزیر ارتباطات مسیر رسمی دریافت مشکلات درباب خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعه های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه 195 است.
به گزارش نهایت علم به نقل از مهر، عیسی زارع پور شب گذشته (چهارشنبه ۲۳ آذرماه) در پستی در یکی از پیامرسان های داخلی آورده است: همیشه در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات اهتمام می کنم علاوه بر خواندن پیام های مردمی که بوسیله پیامرسان ها برایم ارسال می شود، واژگان در رابطه با وزارتخانه و کارهای آنرا در رسانه های اجتماعی هم جستجو کنم، چونکه گاهی تعدادی از مشکلاتی که کاربران در رسانه های اجتماعی به طور عمومی بیان می کنند ممکنست در پیام های دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارش هایی که هر روز بوسیله مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه می شود هم دیده نشود. امروز بعد از پایان جلسه دولت و در راه برگشت به دفترم متوجه شدم یکی از هموطنان از دیر رسیدن مرسوله پستی خود گله مند است، بلافاصله اسکرین شات توییت ایشان را جهت پیگیری برای مدیرعامل شرکت پست ارسال کردم. با پیگیری شرکت پست مشخص شد مرسوله به دست ایشان رسیده است اما با تاخیر دو روزه! قرار شد طبق قوانین غرامت دیرکرد به ایشان پرداخت گردد، یکی دیگر از هموطنان هم به سبب مشکل در بارگزاری یک فایل ویدئویی من را مورد لطف قرار داده بود که اسکرین شات مشکل ایشان را هم جهت پیگیری برای رئیس سازمان تنظیم مقررات ارسال کردم که آن هم درحال پیگیری است. پ ن: ۱-منطقا این روش برای حل مشکلات همه هموطنان امکانپذیر نیست، اما دو جنبه مثبت دارد: اول این که مردم می دانند که مسئولین در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند، دوم این که معاونین وزارتخانه هم متوجه می شوند رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی آنهاست و وقتی می بینند من شخصا هم پیگیری می کنم آنها نیز به تبع آن اهتمام بیشتری دراین زمینه می ورزند. ۲-مسیر رسمی دریافت مشکلات درباب خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعه های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه ۱۹۵ است که هم به طور تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم دردسترس است.
منبع: نهایت علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب