جریمه اتحادیه اروپا در انتظار آمازون
نهایت علم: شرکت آمازون احتمالاً سال آینده میلادی با تحقیقات آنتی تراست اتحادیه اروپا درباره ی آنکه آیا محصولات برند خودرا در پلت فرم فرو ش آنلاینش بر کالاهای دیگر ترجیح می داده یا خیر روبرو خواهد شد.
به گزارش نهایت علم به نقل از رویترز، بگفته منابع آگاه این غول خرده فروشی آنلاین در صورتی که درباره ی نقض قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا(DMA) مقصر شناخته شود، ممکنست ملزم به پرداخت جریمه ای تا ۱۰ درصد درآمد سالانه خود شود. زمانبندی و تصمیم گیری درباره ی پیشبرد مطالعه در ماه های آتی به عهده کمیسیونر آنتی آنتی تراست اتحادیه اروپا یعنی «ترزا ریبرا» است. وی مقرر است از ماه آتی فعالیت خودرا شروع کند و جانشین مارگارت وستاگر خواهد شد. قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا که سال قبل میلادی اجرا شد، اجازه نمی دهد آمازون و ۶ شرکت فناوری بزرگ دیگر محصولات و خدمات خودرا به پلت فرم های دیگر ترجیح دهند. کمیسیونر اتحادیه اروپا که به عنوان مجری آنتی تراست منطقه نیز فعالیت می کند، در ماه مارس اعلام نمود مشغول جمع آوری اطلاعات و داده هایی درباره ی نحوه برخورد آمازون با محصولات برند خود در «آمازون استور» است. آمازون درگزارش پیروی از قوانین خود که در ماه مارس انتشار یافت، اعلام نمود مدلهای رده بندی محصولات آن تمایزی مدلهای رتبه بندی آن تفاوتی در مورد فروخته شدن محصول توسط آمازون خرده فروشی یا فروشنده یا محصول آمازون یا محصول شخص ثالث ندارند.
منبع: نهایت علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب